22 November 2007

Orang Baru Selalu Takut Nak Berbelanja?

Salam sejahtera....

Hari ini saya nak menuis mengenai betul ke orang2 baru macam saya ni takut nak berbelanja lebih untuk pendapatan internet? Yang takut mungkin yang sudah tertipu dengan macam2 program yang berlambak2 kat internet sekarang ni, atau pengalaman kenalan2 dan orang terdekat. Dalam hati mereka ni mahu menjana pendapatan secara online tapi tak mahu pulak mengeluarkan modal. Paling tidak pun modal yang dikeluarkan pun sedikit sahaja. Sebab tu program minta sedekah sekarang(kononnya bila bersedekah tu Allah akan pulang balik keuntungan berlipat kali ganda) pun menjadi bertambah miskin sebab sampai RM1 pun ada. Bagi 5 sorang RM1=RM5 modalnya, pastu buat promosi ajak orang join. Yang hebat tu siap note lagi di bawah iklan tu, " Alaa...apa sangat la RM5 tu.Kalau rugi pun RM5 jer.." . ;) . Join skim2 macam ni pun kedekut apalagi bisnes yang sah.....;)

Yang berfikiran terlalu positif pulak tiada masalah keluarkan duit banyak. Kononnya positif la. "Biasa la nak meniaga kena la keluar modal". Betul, nak meniaga kena keluar modal, tapi jangan main keluar modal sahaja. Tiada panduan,tiada asas ikut saja cakap orang lain. Lingkup la jadinya. Last sekali 'kondem' la semua usahawan internet ni penipu.

Bertindak bijak. Jangan takut berbelanja tapi jangan berani2 sangat. Kena ada ilmu berbelanja. Sebab tu orang yang kaya, harta setinggi gunung everest tu kalau takde ilmu sekejap sahaja habis.

Adakah anda takut untuk berbelanja/keluarkan modal? Berapa anda sanggup bayar untuk memulakan pendapatan online anda?

Kepada yang takut nak berbelanja hari ni saya ingin beri sesuatu yang PERCUMA. Tak perlu belanja sesen pun. Tapi ada langkah yang perlu ikut dahulu.

Pertama : Download dahulu ebook ini. Ini Panduan sahaja dan ilmu. Mungkin ada yang tidak tahu. download disini http://simurl.com/ppp-oo-ll

Kedua : Ada beberapa produk percuma untuk anda. Download di sini http://www.usahaniaga2u.com/workathomegift

Ok, cukup untuk hari ini. Post seterusnya,saya nak kongsi pendapat saya mengenai program reseller yang bercambah sekarang ni. Just pendapat orang baru. Jangan ada IM yang tak puas hati sudah la yer..

Bagi yang masih belum mendapatkan eBook terbaru smartzul. Sila ke http://www.usahaniaga2u.com . Ada sistem menarik yang disediakan oleh Zul. Sistem yang menjana pendapatan online anda.

Jumpa lagi...

No comments: