27 November 2007

Mulakan dengan adsense.....

Salam sejahtera......
Hari ini saya nak bercerita mengenai adsense. Bagi yang baru berjinak2 dengan pendapatan online adsense merupakan 1 pilihan yang bagus untuk bermula.

Apa itu google adsense? Adsense merupakan program yang diwujudkan Google sebagai medium untuk menyampaikan iklan yang telah ditempah oleh pelanggan mereka kepada umum melalui laman web/blog.

Jadi apa manfaat pada newbie2 macam saya ni? Anda akan dibayar untuk setiap klik yang dibuat pada iklan google yang dipapar oleh pengunjung laman web/blog anda. Istilahnya 'Pay Per Click'. Banyaknya duit google untuk bayar hanya dengan klik iklan sahaja. Anda harus tahu, semua bayaran datang dari pengiklan yang membuat iklan di google. Mereka akan membayar pada setiap klik yang dibuat pada iklan mereka. Dan INGAT!!! jangan sekali2 anda klik sendiri pada iklan di laman web anda. Kerana ini telah melanggar syarat2 google. Akaun anda akan di'BAN'! dan kemungkinan untuk anda dibenarkan mengambil bahagian dalam program ini pada masa hadapan adalan 0%. Jadi buatlah secara jujur.

Adakah saya perlukan laman web? Ya. Anda perlukan laman web untuk memaparkan iklan2 google tersebut atau pun sebuah blog. Anda boleh dapatkan sebuah blog secara percuma di blogger.com . Dan daftar akaun google di https://www.google.com/adsense

Saya tidak akan menghuraikan panjang lebar mengenai Adsense disini. Anda boleh dapatkan panduan/tips secara PERCUMA di http://www.usahaniaga2u.com/adsense .

Bagi panduan bahasa melayu cuba dapatkan segera di http://www.usahaniaga2u.com/cepatexpertedsense . Dengan harga promosi yang anda tidak akan lepaskan.

atau di
http://www.usahaniaga2u.com/rajaadsense
http://www.usahaniaga2u.com/7harimahiradsense

Jumpa lagi...
panduan/tips adsense online secara PERCUMA di http://www.usahaniaga2u.com/adsense

No comments: